Glad Påsk!

Länge sedan jag skrev och fast jag planerar att skriva ofta så blir det inte av :(  Utställningen i Tierp kom jag inte iväg på då jag låg med influensa och hade en nära döden upplevelse, verkligen skit tråkigt! Har anmält ett gäng nakenfisar till Kallhäll och det ska bli så kul :)

Har varit väldigt rörigt och jobbigt sista veckan då pappa åkte in till akuten i söndagt pga långvarig hosta men blev inlagd då dom hittade ett allvarligt hjärtfel på honom. I tisdags fick han en pacemaker och mår mycket bättre så det hela verkar ha löst sig, men vad orolig man blir! Har ju hjälpt mamma med hästarna och urk vad irriterad jag blir på min klena kropp :(
Jobbar natt nu men är ledig i helgen så det blir förhoppningsvis god mat med familjen om pappa orkar med.

Har två tjocka skinnydamer som bör föda snart och flera kullar börjar bli leveransklara.

Ha en riktigt härlig påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0