Utställning på lördag :)

Har börjat förbereda inför lördags kvällsutställning i Eskilstuna och jag kommer sova kvar hon min goda vän AS eftersom det troligen kommer bli ganska sent innan allt är klart. Ska visa 5st skinnys och så flyttar en liten rex och en lakeland hane ska stanna i Strömsholm några veckor hos en flickvän ;)

2/6 ska jag och AS vara i Sågmyra hela dagen och visa upp marsvin för alla besökare när det är Sågmyra dagen :)

Har flera tjocka honor men det är någon vecka kvar tills det börjar komma bäbisar.

Har haft en hel del problem med oseriösa köpare senaste tiden och har t o m haft funderingar på att lägga ner min avel då det tar för mycket energi med dessa idioter. Är tur att de trevliga och seriösa människorna är fler och jag hoppas ta nya tag framöver med ny till salu sida m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0