Örsundsbro

Hej!

Vi var idag till Bärsta Party på utställning och det var en väldigt trevlig lokal och god mat :) Det jobbiga var att vi fick sitta och vänta många timmar på att våra fyra skulle upp på eftermiddagen och jag mådde pyton och var flera gånger på väg att ge upp :( Haiwa fick 87p och Rut 85p. Freddy hade tydligen försämrats rejält på en vecka och fick nu bara 86p men Gabriella fick 88p cert och blev BIR-R med samma poäng som en hane som var mycket äldre och SCH. Gabriella skulle alltså varit upp i BIS final men där sa kroppen stopp och vi åkte hem.
Började redan fredag kväll med nackspärr och nu undrar jag hur jag ska överleva de närmaste timmarna, men det brukar på något underligt vis gå och visst är det ju värt allt lidande för ett litet klistermärke i guld ;)

Blir lugnt på utställningsfronten ett tag nu då nästa vi kanske åker på inte är förens i November i Kallhäll och då hoppas jag kunna visa flera fina småttingar!

Ha det fint!
/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0