Sch Destiny´s Airi

Är så glad över att kunna skriva denna överskriften :D Airi fick sitt sitt 3:e cert i lördags och är min första hona som blivit champion! Hon blev BIR-R då Peter Prick blev BIR och tog sitt första cert :)
Lille King Kong var väldigt rädd men uppförde sig bra och fick 87p BIR 1/1. Min pet Chris var så duktig och fick 90p 1/2. Mina två lakeland fick fin kritik så jag är så nöjd med dagen.
Tre tjejer jag fött upp visades i pet och det är en sån glädje att se dom växa och trivas med livet, lillhusse fick hederspris så han är förhoppningsvis nöjd med dagen! 
Fick hem två nya marsvin och en flyttade och så fick jag även 4st nya råttor som är helt underbara. Blev även ett nygammalt marsvin upplockat efter vägen hem då teddyhonan Bea som syrran fött upp kom hit.
Tyvärr fick jag verkligen igen för allt på söndagen då jag knappt kom ur sängen och jag har fortfarande inte återhämtat mig :(

Har nyss varit till Borlänge med pappa då vi båda behövde kolla synen och som jag trodde ser jag skitdåligt på långt håll, så nu blir det glasögon och med lite tur mindre migrän!

Väntar och väntar på att tre tjocka damer ska visa vad dom bär på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0