Snart Kallhäll

Har kommit så många fina ungar sista tiden och jag vill ju som vanligt behålla allihop men det funkar ju inte :( Lite lyxproblem tycker jag nog :)

Har precis anmält 4st till Kallhäll och så ser det ut att bli en del leveransdjur som ska med dit också.
Flyttar 4st denna veckan och många har blivit tingade och det är alltid lika roligt när det känns som bra köpare :) Sen finns det en del idioter som hör av sig också och då blir man lite trött!

Håller på att kolla upp om jag kan få till en studieplan som kan funka med jobb och min klena kropp för jag skulle verkligen behöva utbilda min till undersköterska. Har inte fått tag i studievägledaren ännu.

Idag kommer kära maken hem igen och nu är jobbet uppe i fjällen snart färdigt, och sen får det bli jobb här omkring så jag slipper vara ensam hela jäkla tiden, har verkligen tröttnat på det då han legat bort ända sedan i maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0