Eskilstuna

Tidigt i morse åkte jag och maken till Eskilstuna på utställning. Räknade med att ha med mig 5st då två jag anmält redan var strukna av olika orsaker, men min lakeland hona ville absolut inte följa och kastade till när jag lyfte henne så jag hölla på att tappa taget vilket gjorde att det lossnade en stor tuss med päls och jag fick med många fula ord sätta tillbaka henne bland sina vänner :(  Blev alltså bara fyra och en som skulle flytta. Gick lite fortare än beräknat att åka så vi kom fram i god tid och checkade in. Visade sig att inom första två timmarna var alla mina upp för bedömning så då orkade jag inte stanna i flera timmar bara för att en skulle upp i bis final. På vägen hem stannade vi till vid en stor zooaffär i Västerås och köpte ett par fiskar och lite godis till vovvarna. Väldigt skönt att inte komma hem så sent och i morgon ska vi iväg till Borlänge för att inhandla en massa grejor till friggeboden. Maken har börjat regla upp och även köpt golv så det går sakta framåt :D

Dagens resultat:
Destiny´s Airi 89p cert och BIR 1/1 Så bra poäng trodde jag inte :)
Destiny´s Gameboy 88p BIR-J 1/1 Samma här på en så liten bäbis!
Bergatrollets Rut-ger 87p 1/1 Lite synd att jag badat honom för nära inpå utst och pälsen därför inte var perfekt :(
Destiny´s Chris (petclass) 89p 4/4 Kul att det gick bra för den lilla killen, står mycket söt! på hans kort :)

Är absolut nöjd med dagen då jag inte hade några större förväntningar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0