Allergi

Idag kom skinnytjejerna Serafia och Lovely hem från Stockholm där dom bott i några veckor, dom har varit utlånade till en familj där ena sonen var allergisk mot en del djur. För mig skulle ett liv utan djur vara helt meningslöst så därför hjälpte jag gärna till och lånade ut ett par marsvin så dom fick prova. Nu gick det glädjande nog bra och i slutet på sommaren hoppas jag att det finns ett par bäbisar som passar som kelgrisar till dom.

Rex honan Lucy började dreggla igår och jag kan inte tro annat än att det är början på toxocos :( Har gett kortison och matar henne med allt som jag kan komma på och än så länge tuggar hon i sig gräs själv.

Lill skinnytösen som föddes för några dagar sedan fick jag till slut avliva då hon blev så dålig :(

Får glädja mig åt de superfina lakelandbäisarna som snart är 2v och fräser fram som två tokar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0