Ny vovve

Har ställt mig på kö för en ny vovve så håll tummarna för att det föds en liten tjej till mig runt 19/2 :) Har länge velat ha en Fransk bulldog och nu kanske den drömmen blir uppfylld! Föräldrarna ser kanonfina ut och uppfödaren verkar så trevlig och bor bara 3mil härifrån.

Har anmält 5st till utställningen i Valbo 12/2 och det blev två skinny, en lakeland, en rex och otroligt nog en pet :) Ska bli så kul att komma iväg igen och jag längtar så!

Vi börjar nu med ett nytt schema så jag kommer börja jobba dagpass varannan helg och några nattpass under veckorna. Tror att det kommer funka bara jag kommer in i det fast ett pass är lite väl långt, 9-21.30! Jobbar som tur är med syrran då så det löser sig säkert.

Har börjat ta sömnhormon till nätterna och sover faktiskt bättre då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0