Sjuuuk!

Blev väldigt hastigt dunderförkyld i måndags och har legat med hög feber ända tills idag. Har haft så hemskt ont i halsen och nästan kvävts av allt snor :( Det susar och knäpper i ena örat, näsan är röd och flagnar av allt snytande och det går knappt att höra vad jag säger för jag är så hes. Hade jag inte varit vaccinerad för influensan så hade jag trott att det var det jag hade för jag kan inte minnas sista jag var så jäkla dålig! Är något bättre idag så jag hoppas kunna börja med lite burstädning till kvällen, mina stackars marsvin är inte vana att bli så dåligt skötta som dom blivit senaste dagarna och det ger mig hemsk ångest. Mina vovvar är sura på mig för att jag är så tråkig och bara ligger och när dom väl får komma ut så blir det kortast möjliga promenad. Var väldigt trevligt med ett MM att läsa i sängen och jag längtar redan till nästa utställning, som tyvärr är flera månader bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0