Lite sliten

Jobbade min första helg med dagpass helgen som var och det gick bra men var ganska jobbigt, är ändå lite stolt att jag klarade det :) Var ledig i går och även idag så det har städats burar för fullt men nu är det klart. Måste trimma lite mer på de som ska med på lördag och även förbereda allt annat så mycket det går, för onsdag och torsdag natt jobbat jag 12timmars pass så det som inte är klart måste göras fredag kväll när jag är lagomt trött.
Ser verkligen fram emot lördagen när det inte är så långt att åka och så en härlig dag med goda vänner :D

Föddes två kullar förra veckan men jag har inte hunnit fota dom ännu. Är en self golden kull och en ridgeback kull, lite ovanligt i min uppfödning men mammorna kom hit dräktiga. Nästa kull blir en rex och Kakuna är rejält rund och det är full rulle där inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0