Röstat

Trött slut och hemma från jobbet men jag har i alla fall släpat mig iväg och röstat!
Blev lite för mycket under veckan med jobb, personal möte och HLR kurs så jag fick ge upp och sjukskriva mig under helgen, känns alltid som ett stort nederlag men det finns gränser vad min kropp pallar hur envis jag än är. Håller på att byta vårdcentral och hoppas få en vettig läkare som kan hjälpa mig återställa de hormonbrister jag har. Fick ju själv betala flera tusen för prover eftersom min läkare inte vill hjälpa mig och det visade ju som jag länge misstänkt att min sköldkörtel inte funkar riktigt m.m. så det är inte konstigt att jag mår som jag gör.

På marsvinsfronten är det lugnt och jag hoppas på några lakelandbäbisar framöver och att Sebastian gör det han ska så det även kommer några kullar med skinnysar. Bäbisarna som snart är 4v växer för fullt och är så busiga.

Vill iväg till utställningen i Valbo men det beror på om syrran har tid och lust.

Fick hem kanonhö förra helgen och det är från samma vi kommer få hela vintern och det är underbart, grönt och luktar så gott. Fick analysen igår och det har värden passande tävlingshästar och så ska det vara :)

Nu ska jag återvända till sängen och läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0