Lilla Thulit

Fick börja dagen med att avliva skinnytösen Thulit ;( Är alltid lika ledsamt och den här tjejen var väldigt speciell då hon kom hit tillsammans med sin mamma och bröder endast tre veckor gammal och vägde då så otroligt lite som 90g och var helt uttorkad då mamman var i så dåligt skick att hon inte kunde producera mer mjölk. Trodde aldrig att hon skulle överleva men jag gjorde allt som stod i min makt för att hon skulle få chansen och det gick! Hela familjen klarade sig :) Hon fick då namnet Thulit som betyder "Jag ger aldrig upp"  Hon fick leva i nästan två år innan två hjärnblödningar gjorde för stora skador för att hon skulle kunna leva ett värdigt liv.                             Är så glad för den korta tid jag fick ha henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0