Anmält

Jag och syrran har anmält 10st till utställningen i Valbo och det ska bli så kul att komma iväg :)

Jack är definitivt inte steril och verkar ha lurat mig rejält så nog kommer det flera skinnykullar om några veckor! Har väl varit så bortskämd med att honorna brukar bli dräktiga nästan på en gång så nu när det tog sån tid så skyllde jag på stackars Jack.

Musbäbisar blir det också snart för lilla Helga börjar få en rejäl mage :) Hoppas verkligen att det inte blir 15st eller så!

Kämpar med en fruktansvärt jobbig urinvägsinfektion och jag trodde det gett sig under helgen men sen blev jag sämre igen,  mår okej nu men är totalt slut :( Dricker tranbärsjuice och utrensande örtte så jag håller på att storkna. Jag brukar hamna på akuten när jag får uvi men jag försöker ett tag till själv.

Har börjat med en naturmedicin som ska stärka binjurarna och efter bara några dagar blev min värk bättre :) Väntar på att få en läkartid i Leksand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0