Ingen mer otur :(

Har varit en tung period nu hos marsvinen och inget verkar gå som det ska och det tar väldigt på krafterna! Först fick ju Gastley tre döda ungar och sen bara fortsatte oturen. Surprice fick 3bäbisar och båda gossarna var förlamade bak och fick avlivas, honan som är pigg vill inte dia utan skriker efter mig när hon är hungrig. Liv födde 4st ungar för tidigt och fick toxicos och dog, trots att jag gjorde allt jag kunde :( Molly fick sen 4st ungar varav en död och jag hoppas verkligen att de tre som är kvar kommer klara sig och dom verkar pigga!
Har också tagit bort min goa importhane Cavy Concepts Rasse som mest troligt hade cancer. Väntar nu på att rexhonan Horsea ska föda och jag är så orolig!

Önskar mina goa vänner lycka till på utställningen i morgon och jag är så avundsjuk, själv ska jag jobba 32,5timme natt under helgen. Känns inte kul att ställa tillbaka klockan och få lov att jobba en timme till på lördag natt, urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0