Ledighetsansökan

Händer inte så mycket just nu, jobbade i går och var på personalmöte idag och då lämnade jag in ansökan om semester 28-29/5 eftersom utställningen är då. Brukar aldrig vara några problem att få ledigt bara man är ute i tid, för vi har just nu så många bra vikarier som gärna vill jobba. När det är SM har både jag och syrran semester så det blir ju perfekt även om jag knappast kommer orka med båda dagarna hur gärna jag än vill.

Mario som jag kastrerade nyligen har en envis infektion, såren har dragit ihop sig bra men det är fortfarande två små hål som jag får ur lite varklumpar ur. Eftersom han sitter och ser så eländig ut när han är ensam så satte jag nu in honom i en av flockarna och hoppas att det kan hjälpa honom. Både att han blir glad och att han rör mer på sig tror jag kan hjälpa, är då värt ett försök. Gordon som också kastrerades har klarat sig bra och är pigg och fin och jag hoppas att det fortsätter så.

Är nu ledig till fredag natt, skönt!
/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0