Järn

Har fått svar idag på lite prover och jag har brist på järn och folsyra så jag ska iväg och ta injektioner med järn, men när jag var till apoteket och skulle hämta ut det så var det nått som inte stämde så dom höll på att försöka få tag i min läkare och skulle återkomma så fort det var klart men sen har jag inte hört nå mer, varför ska det alltid krångla??
Ska till min sjukgymnast på smärtkliniken nästa vecka och få lite hjälp att komma igång och träna, har börjat promenera mycket mer än jag brukar för att sakta försöka bygga upp min kropp igen och nu ska jag få lite mer träningstips.

Gabriella är rejält tung nu så jag flyttade henne från flocken så hon får lite mer lugn och ro och med sig fick hon Airi som ska ställas ut den 29:e. Tänkte det var smart så inte det blev någon reva på henne så nära inpå och vad händer! jo Gabriella spöar upp henne så hela hon är täckt med revor, jäkla skata :( Fattar inget då dom bott ihop så länge och det var helt lugnt hela tiden när jag var där inne, Gabriella som alltid varit så snäll och Airi är ju så lugn och låg i rang. Nu får surkarten vara ensam och vad jag kan se så njuter hon av det och ligger och pöser med munnen full av mat. Är inga allvarliga skador på Airi men det är väldigt tveksamt om det hinner läka till utställningen.

Såg annons på en grey tan hona och jag blev ju så otroligt sugen på att köpa henne, men jag fajtas för fullt med mig själv för att inte göra det och hoppas att hon snart är tingad då jag verkligen har nog med marsvin.

I morgon är det it-kurs och nattjobb som gäller.

Ha det bra!
/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0