Flyttat ut

Min snälla make hade fixat nätet i hundgården så då kunde jag släppa ut ett gäng på bete :) Satte dom i kojan först där dom kan gömma sig i allt hö men det dröjde inte länge innan de första satt ute i gräset och tuggade. Märks tydligt vilka som varit där ute förut. Blev en väldig skillnad inne men 17st mindre och det kommer bli skönt att inte behöva städa de stora flockburarna flera gånger i veckan.

Har jobbat natt hela helgen och känner mig ganska matt, är ledig till onsdag natt så jag får passa på att vila. Har släpat med mig de små abybäbisarna till jobbet och matar hela tiden känns det som och visst är dom piggare och starkare men ändå så små.

Gabriellas ungar växer bra och är runda och goa :) Måste ta lite nya kort på dom snart men deras öron är på väg att lägga sig så jag väntar nog några dagar.

Nu ska jag lägga mig och läsa MM som kom idag!

/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0