Strax jobb

Ska strax åka och jobba, ska göra 31.5timmar vaken natt den här helgen. Har laddat upp med mycket läsning och även spelat in en del. Man blir totalt puckad av att jobba natt men jag trivs så bra med det endå, kanske för att jag då har något att skylla min knäpphet på ;) Alla djuren har fått sitt och sitter i rena burar och tuggar. Dom ute sitter vid stora gräshögar som maken slagit.

Så fort jag orkar ta mig ur sängen på måndag eftermiddag/kväll bär det av till Rättviks travbana för Charlies första start, självklart är han tjock i ett bakben men inte halt så det bör vara helt okej tills dess.

Kämpar på med Babys böld och det går hela tiden åt rätt håll. Tycker hon blivit lite hängig men det beror säkert på att hennes mage inte är helt okej pga bactrimet, äter gör hon då.

Är det någon som har några kanontypade släthår att sälja så maila, skulle behöva till lakeland aveln. Byter även gärna mot de jag har till salu. Dålig färg, pälsriktningsfel eller liknande gör absolut inget.

/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0