SM

I går var vi då till Järbo på SM och det var varmt så vi alla höll på att rinna bort! Vi hade ändå en väldigt trevlig dag och det gick bra för dom tre vi hade med oss :) Syrrans rexhona fick sitt andra cert och blev BIR-JR, mina två lakeland Thimothy och Louis blev bästa ost 2 och 3. Skinnysen Ebonita som också var anmäld fick stanna hemma då hon just nu inte är så fin som hon brukar vara.
Det var som vanligt en välordnad och bra utställning och allt flöt på bra, de utländska domarna var kanontrevliga!
Fick med mig en ny hona hem som jag är så glad över :) Har så länge velat ha en grey och nu fanns det en liten greytan tös där till salu och med crest också som jag tycker så mycket om, kommer säkerligen ge fina lakelands längre fram. Det blev också en ny kanin vilket jag absolut inte fick köpa för maken, men inte kunde jag stå emot den lille söte hermelingossen som satt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0