Varmt varmt!!

Hejsan!

Väldigt länge sedan jag hade tid och orka att skriva något. Håller på att förgås av denna vidriga värme och jag längtar tills jag får semester om två veckor! Många marsvin bor nu ute i hundgården och trivs jättebra. Det har kommit flera kullar här sista tiden med många ungar i och då blir det tyvärr även några som inte klarar sig men jag matar och hjälper till så mycket jag bara kan.
Har många djur till salu och eftersom det börjar bli lite väl många här hemma så går det också bra att fråga på sånna som inte finns på till salu sidan, kan även tänka mig att låna ut hanar till seriös avel.

Förlorade våran äldsta hund för en månad sen då hon fick livmoderinflammation och det har varit stor sorg och saknad, men nu är det full rulle här då vi nyligen fick hem en liten Shih Tzu gosse på 6månader. Han heter Tyzon och är helt underbar och han och vår schäfer Didde leker så man tror dom ska riva hela huset. Har ju även en äldre blandistik som helst låtsas som att de andra två inte finns så hon kan lulla omkring i sin egen värld  och mysa med katterna :)

Ha det bra i värmen!
Kram/ Ingela

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Ja håller med dej..usch o fy för den värmen som va:( Nej nu är det bättre så man kan andas iaf:) Hoppas allt är bra med er?

Kram

2009-07-08 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0