Regn och regn!

Hejsan!

Är så tråkigt att ha marsvinen ute i hundgården när det bara regnar, varför kan det inte vara något mitt emellan äckelvarmt och hällregn??
Har nu haft en veckas semester och ligger mest, vet inte om det är biverkningar från nya medicinen eller om kroppen håller på att ge upp men jag är så matt och trött :(
Skulle så gärna vilja åka på utställningen i Järbo men Marina jobbar natt hela den helgen så det går inte.
Har rakat nya vovven och han ser inte riktigt klok ut men glad blev han :)
Har ett överflöd av hanar just nu och hur gärna jag än vill behålla dom så går det inte, tänk om man kunde ha hanar i stora flockar som honorna fast då fanns det väl inget stopp för mig!
För 1½ vecka sen fick jag hem 3st möss som kommer från en djuraffär i Skåne som la ner och alla djuren skulle bort, jätteblödiga jag ville så klart hjälpa till och mössen fick på sin resa mellanlanda hos Annelie i Nässjö ganska länge innan resten av transporten gick att lösa genom att mina föräldrar åkte på semester och då fick ta en längre vända hem för att kunna möta upp Annelie i Jönköping, tur att hela släkten är lika förtjusta i djur :) Ett stort tack Annelie för all hjälp!

Ha det bra!
Mvh Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0