Kida

Igår morse när jag kom hem från jobbet var Kida äntligen smal och det är ju så spännande att få kika i husen efter bäbisar :D Trodde verkligen inte att det bara skulle vara en men fler var det inte hur jag än letade :) En stor trefärgad tjej var det och hon kommer säkert att stanna. Kida kommer efter detta gå i pension och bara ha det bra i storflocken.

Idag flyttade Ghost och Gorilla till en familj i Säter och blir gosemarsvin :)

I morgon är maken ledig så vi ska åka till Västerås och eventuellt Örebro så fort jag slutar på morgonen och gå i zooaffärer. Blir väl mest fisk det kommer handla om men det brukar ju även finnas lite annat jag kan kolla på och så brukar det bli lite smått och gott åt alla djuren där hemma.

Hoppas kunna åka på utställningen i Eskilstuna 19/5 men inget bestämt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0