Full rulle

Här är det full fart som vanligt :) I fredags åkte jag och maken till Ludvika, Falun och Borlänge på lite olika zooaffärer, blev lite fiskar till maken och lite mat till mina små älsklingar. I lördags fick vi hem en lastbil med hö så nu är det nästan fullt på höskullen. I söndags blev det en tur till Rättviks marknad och det var riktigt kul för jag har inte varit dit på flera år, fast det var ungefär samma saker fortfarande. Blev lite godis och munkar :)
Det flyttade även några marsvin under helgen och jag tror att dom kommer få det så bra!
Måndag var det storstädning av alla burar i stugan och tisdag var det vila inför nattens arbete. Kom hem med bussen för ett tag sedan och har skött om alla djuren förutom hästarna som ska fodrar innan jag går och lägger mig. Är djurrummet inne som ska städas i morgon eller redan ikväll om jag orkar, måste i alla fall vara klart innan helgen eftersom jag jobbar tre lååånga dagar!
På måndag har jag möte med studievägledaren i Mockfjärd och det ska bli så spännade att börja plugga igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0