Utställning igår

Var till Valbo igår och hade en trevlig men lite långtråkig dag då min goda vän A fick förhinder. Hade 6st med mig fast en skinny tjej var med för att flytta till ett nytt hem. Min snälla make var chafför och åkte många mil den dagen.
Resultaten var helt okej.
Destiny´s Charles 89p BIR cert och eftersom det var hans tredje så är han nu svensk champion :D
Destiny´s Gabriella 86p
Destiny´s Juliette Bästa ost1
Destiny´s Ulltuss 88p i pet
Bergatrollets Rut-ger 88p cert

I torsdag kväll födde rexen Kakuna två gossar men den ena klarade sig tyvärr inte. Har väntat så på den kullen då deras underbara pappa gick bort för ett tag sedan och jag är så glad att det finns en väldigt fin liten hane kvar :)
Han ska heta Gameboy då pappa hette Super Mario. Eftersom batterina till kameran är slut så finns det ännu inget foto på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0