Nackspärr

Sitter här med en varm vetekudde mot nacken och hoppas att det ska lindra mina känningar av nackspärr. Det är inte helt låst ännu men gör rejält ont och det beror säkert på att jag spände mig så väldigt i går. Var ju till en ny läkare i Leksand och jag var så fruktansvärt skräckslagen innan så jag trodde jag skulle gå i bitar, har ju tyvärr träffat på så många överlägsna idioter under åren så jag förväntar mig alltid det värsta. Den här läkaren verkade riktigt bra och lyssnade verkligen :) Ska in på måndag igen och ta massor med prover och eventuellt så kommer han skicka remiss till en expert som får kolla upp min sköldkörtel mer noga. Är lite hoppfull att få hjälp nu och under tiden har jag fått bra smärtstillande.

Marsvinsungarna växer och busar massor och är en glädje att titta på :)
Fyra stycken magar växer också så snart blir det ännu en babyboom som förhoppningsvis går bättre än den sista!

Musbäbisarna växer också något otroligt fort och gossarna bor ju redan i egen bur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0