Ensam

Pga ork och tidsbrist lägger nu syrran sin del av uppfödningen vilande, väldigt tråkigt då vi har så kul när vi åker på utställningar! Hon kommer såklart ha kvar ett gäng med pensionärer och keldjur, det är avel och utställning hon lägger på is. Själv kan jag ju inte sluta för det är den här delen av livet som får mig att orka med resten :) så tack vara en underbar make och goa vänner kommer jag kämpa på och åka på så många utställningar jag bara kan. Även mina snälla föräldrar har erbjudit sig att följa någon gång så det verkar lösa sig bra! Om allt går enligt planerna blir det Kallhäll i januari, Valbo i februari och Järbo i april och så får vi se vad det blir efter det.
Har ju Gordon och Gabriella som bara måste få sina sista cert och så ska jag även försöka ta med min fina rexhane så kanske även han kan ta ett sista cert och bli sch fast han nu är en något äldre herre. Ett par rexar tar jag över efter syrran då dom är för fina för att pensioneras, den ena kommer få träffa Mario snart och den andra ska jag fortsätta ställa.

I morgon ska jag iväg och ta influensa vaccination, får ju gå genom jobbet och då ska jag passa på för sjuk orkar jag bara inte bli.

Väntar och väntar att vi ska komma igång med ett nytt schema på jobbet men nu vet vi inte nå hur det blir pga nytt beslut från fk och det är väldigt påfrestande ett inget veta :(

Har börjat med tillskott av folsyra då jag länge legat lågt på det, men har då inte kännt någon förbättring ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0