Hot

Har blivit väldigt påhoppad och hotad an en person som kontaktade mig via en annons jag hade ute på Blocket om marsvin, och fast jag såklart förstår att det är en väldigt sjuk och störd människa så blir man ändå orolig över hur långt en sån är beredd att gå :( Verkar finna massor med oseriösa idioter där ute, tacka vet jag mina djur!!!

Är så avundsjuk på alla som varit på utställning idag och jag får lov vara hemma och sova eftersom jag jobbar natt hela helgen. Hoppas ni haft en härlig dag!

Vänder och vrider på mina marsvin för att komma fram till vilka jag ska anmäla till Brändåsen och det är som vanligt för många jag vill ta med, fast det är såklart kul att ha så många fina marsvin så jag ska inte klaga :)

/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0