Brändåsen

Hade en kanontrevlig dag igår i Brändåsen med trevligt sällskap och fina resultat. Hade 16st med dit och bara 6st med hem och de som flyttade vet jag kommer få underbara hem :)
Utställningsdagen började med lite kaos då Jack först blev stoppas i inchecket pga några ärr som blev misstagna som svampfläckar, fick vänta tills BIS domaren kom och tittade på honom innan vi fick klartecken att han kunde komma med in.
Resultaten blev:
Destiny´s Jack 89p BIR cert och numera Sch :)
Zurvivings Gordon 88p BIR-R cert
Destiny´s Freddy 87p
Destiny´s Charles 88p BIR-J cert
Destiny´s Airi 87p BIR-JR
Destiny´s Fairytale Come True 88p BIR-J cert
Destiny´s Liv Bästa ost1
Destiny´s Dora Bästa guide2

Ett stort tack till alla som ordnade utställningen, domarna och så till mina underbara vänner som alltid gör utställningarna så roliga och till min syster som står ut med mig under alla timmar i bilen :)

Har idag vilat fram tills jag skulle och jobba och efter jobbet var jag ut och gick 3km, hade Tyzon med mig men han hade tyvärr glömt hörseln hemma och hörde inte ett skit vad jag sa. Nu sover han gott den lille hårbollen. Är ledig i två dagar, skönt!

/ Ingela


Kommentarer
Postat av: Annelie

Stort grattis till alla bra resultat!! Ett extra grattis till Jacks championat o till Gordons cert förstås. O tack för Darius o övriga underbara grisar! Alltid lika roligt o träffas!!

kram!

2010-06-01 @ 00:52:12
URL: http://www.freewebs.com/zurvivings
Postat av: Anneli

Tack själv för trevligt sällskap, tråkigt att det blir så långt mellan gångerna bara!!

2010-06-01 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0