Abessinier

Jaha tydligen kommer det en kull med Abessinier framöver. Tyckte att en av honorna jag tagit emot för omplacering blivit så rund och det var väl inte så konstigt eftersom det sparkar för fullt i hennes mage. Mamman är ju väldigt fin med 1cert och 89p och pappan är renrasig så det kanske blir något fint, fast vad som är fint kommer då inte jag kunna avgöra :) Tur att jag inte hunnit hitta hem till henne redan så det blivit nåt tok.

Har kännt på flickorna som gått med ryska Musse innan han gick bort och en känns då som hon kan vara dräktig så det håller jag tummarna för :) Har annars inga par som sitter ihop så det kommer bli få ungar ett tag, fast vad vet man vad omplaceringarna döljer i sina magar :/
Efter utställningen kommer då Liv att sättas med hane.

Har tisdagen ledig och då blir det burstädning som vanligt.

Lyckades få ihop en hög med gräs idag som räckte runt till alla och vilken fest det blev :) Fast några yngre satt först och funderade på vad det var för märklig mat de fick och de som ätit gräs förr tuggade allt dom kunde.

Borde nog gå och lägga mig nu, har ju helt vänt på dygnet.
/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0