Skura

Usch så jobbigt det är att skura rent gallerburar, eller plastbottnarna såklart. Det flyttade några marsvin igår så nu kan jag plocka undan några extraburar och då har jag försökt få ren dom så gott det nu går.

Har beställt en friggebod fast det blev en dyrare än jag tänkt :( Har inte fått något besked ännu när den kommer.

I fredags var vi hemma hos syrran och firade midsommar, åt och drack gott och hade det så trevligt!

I morgon fm ska jag in och ta fler blodprover för att kolla min sköldkörten. Referensvärdena ändrades i höstas och om man går efter dom nya så låg jag för högt redan 2006 så jag hoppas verkligen att jag kan få hjälp nu!

Är så varmt nu och jag tycker mest att det är jobbigt och är så glad över att vi har en ac på övervåningen så det går att sova utan att svettas ihjäl.

/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0