Semester!

Är så skönt med semester även om jag håller på med det tråkigaste jag vet, att städa! Finns inte mycket ork till städning när jag jobbar så nu passar vi på att röja och fixa, blev en del vi körde till deponistationen idag och det blir en vända till tippen nästa vecka.
Letar soffa allt jag kan men har inte hittat någon passande ännu, vill ju flytta upp sängarna i sovrummet snart. Maken ska opereras igen till hösten är det tänkt men då ska han väl inte bli lika paj efteråt så han inte tar sig upp på övervåningen.

Förlorade tyvärr båda abybäbisarna fast jag gjorde allt jag kunde och dom växte okej och verkade piggare för varje dag ;(

Kollar runt efter en friggebod till marsvinen för det vore underbart att slippa släpa allt uppför våran jobbiga trapp och så blir det ju spån och hö överallt inne och det är inte kul. Den billigaste jag hittat kostar 16900kr och så måste den ju isoleras, dras ström osv osv.. så det kommer inte bli billigt :(

/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0