Full fart

Hade en kanontrevlig dag i går då jag hade besök av Annsofie som har Tunaby uppfödning, vi fick äntligen möjlighet att umgås annat än på några få utställningar per år :) Alltid skönt när det kommer en person som kan tas med mina mycket ouppfostrade vovvar så jag slipper skämmas. Vi kollade på alla djuren här och hos Marina och var även till lite olika ställen och handlade. Avslutade med middag på Trollkrogen innan Annsofie körde hemåt igen med en coronethane i bagaget som vi tjuvade hon syrran som inte var hemma när vi var förbi hos henne ;)

Idag kom det en mer normalstor kull hos Marina med 3st rexbäbisar, två honor och en hane.

Vi fick också hem en lastbil med kanonfint ekologiskt hö idag och vi har tingat 18ton så det ska räcka till hästar, marsvin och kaniner. Är så underbart att ge dom så grannt och grönt hö som luktar helt fantastiskt :)

I morgon är det sista dagen av min semester men det gör mig inte så mycket som tur är!

/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0