Orkeslös

Är väldigt tufft just nu och allt jag gör är jobbigt! Har jobbat mycket och det är väldigt struligt på jobbet med personalen och att schemat måste göras om pga att FK tar av brukaren tid och gör om en del till jour :( Kommer bli ett riktigt skit schema i från februari och hur jag och flera med mig ska klara att jobba så förstår jag inte.

Har i alla fall fått tag i en riktigt underbar läkare som inte behandlar mig som en tokig hypokondriker och jag var till Strängnäs och träffade henne i onsdags. Efter flera timmars prat och undersökning får jag med mig inte mindre än 13st recept och en lista på tillskott jag ska köpa på hälsokostaffären :) Jag har bla underfunktion i min sköldkörtel, B12 brist och mina binjurar håller på att lägga av så det kommer bli fullt upp med att stoppa i sig tabletter och ta sprutor. Har fått lära mig ta B12 sprutor själv och det var inga problem. Var så underbart att träffa någon som kan förklara alla konstiga symptom jag haft under flera år och som inte tycker att det är konstigt att jag är så dålig. Det som var mindre trevligt var att många av mina symptom också stämmer in på MS, så om inget av det jag fått nu hjälper så måste jag in och ta ryggmärgsprov.  Vaknade upp lördag morgon med hemsk värk och med fler svullna lymfkörtlar och sånna dagar vill man bara dra täcket över huvudet och sova, har i alla fall lyckats köpa alla julklapparna och städat en massa burar under helgen för djuren ska då inte lida för att jag är paj.

Har anmält 4st till utsällningen i Kallhäll och jag hoppas att någon av alla medicinerna hunnit hjälp lite tills dess.

Jobbar hela julen så det kommer inte bli mycket firande, får tänka på att det blir lite extra pengar i januari som tröst.

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Jättebamse JULKRAM och så syns vi.

2010-12-21 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0