Fly förbannad!!

Såg på fm en annons på blocket om ett gäng djur bla några skinnysar och direkt blir jag rädd att det är det är någon som kommer från mig så ja mailade, och visst var en härifrån så jag sa direkt att jag skulle hämta hem honom. Nu var hon inte hemma förens till kvällen men hon började via sms tjata att jag skulle ta alla djuren och fast jag sa nej gav hon sig inte så jag gick till slut med på att kolla runt och se om jag kunde omplacera vidare några. Det var 5 marsvin, en kanin, 2 hamstrar och tre råttor. Satte igång värdens räddningsaktion och skickade sms hela dagen hit och dit och hade troligen några hem på gång och var därför redo att med hjälp av maken åka till Borlänge nu på kvällen med hästtransporten för att hämta hem alla djuren med tillbehör, då får jag ett sms att hon ändrat sig och tänker behålla alla djuren :( Vad fan är det för fel på folk!!!!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT!! Jag har så nog med min dåliga hälsa och varje dag är en kamp för att de djuren jag har ska få allt, men ändå kan jag ju inte säga nej när det är några djur som behöver min hjälp och så blir man bara utnyttjad! Kan lova att jag inte är trevlig att vara i närheten av just nu om man är människa, men pysslar med mina djur som alltid är så goa och tacksamma för allt jag gör och då kan jag inte bli annat än glad :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jäkligt dålig stil. Förstår du e förbannad.

2010-12-28 @ 14:06:52
URL: http://www.zurvivings.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0