Natalpälsråttor

Nu är mina tre små natalgossar äntligen här :) Dom åkte från Nässjö tidigare idag och bytte sen reseledare i Jönköping och for till Borlänge där jag och maken hämtade dom när jag slutade jobbet. Dom är supersöta och det känns verkligen kul att vi lyckades rädda dom från att bli ormmat, och därför blir deras namn Snoken, Mamba och Kobra :) Har aldrig sett sånna här förut och ännu är dom små så vi får se vad det blir för monster längre fram, om jag förstått det rätt blir dom ungefär som gerbiler i storleken men som dom åt nyss vet man aldrig ;)

Lollipop och Vippa kniper ännu men dom ligger nu mest och slöar och det är så fullt i deras magar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0