Höst

Hej!

Nu har det verkligen blivit höst och det känns tråkigt att snart inte kunna ge marsvinen mer gräs, annars har jag inte så mycket emot att det blir kallare.
Några av mina äldre tjejer har flyttat till Rättvik och blivit kelgrisar hos en god vän och så har jag lånat ut några honor till en annan uppfödare, känns så bra!
Fick för två veckor sedan första kullen efter Sebastian och det blev tre fina flickor med crest så nu vet jag att han är en crested skinny. Mamman är fina rexen Bergatrollets Irma och hon är så duktig :)
Har tre runda damer som väntar smått under första delen av oktober och jag hoppas verkligen att allt går bra.
Fick ett trevlig mail från Danmark med kort på bäbisar efter en av de honor som jag sålt dit, alltid så roligt när köpare är nöjda och håller kontakten!

Ha det fint!
Kram/ Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0