Avel och hemsida

Hej igen!

Eftersom orken inte finns så låter jag nu de flesta av mina marsvin gå i pension från aveln, har absolut inga planer på att lägga ner eller så utan det får ett tag framöver bli färre kullar bara. Har börjat plocka bort alla pensionärer och kelisar från hemsidan för att till slut bara ha med dom som jag ställer ut eller tänker använda i avel. Alla marsvinen går självklart kvar här och har det bra :)
Jag ska förhoppningsvis få hjälp från flera håll under hösten/vintern så att jag till slut kanske kan bli om inte helt frisk så i alla fall mycket bättre, men allt tar sån tid.

Ser verkligen fram emot utställningen på lördag!!

Kram/ Ingela

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ser fram emot att träffa dig också!!

2009-09-03 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0