Kallhäll i lördags!

Hej!

Vi var till Kallhäll på utställning i lördags och det var en kanontrevlig dag som inte blev sämre av att Baltasar fick sitt fjärde cert och därmed är svensk champion!!! Jag blev verkligen överlycklig :) Gick även kanonbra för cuygossen Pontus som blev bästa guide på 89p!! Han följde sedan med Annsofie hem till Hallstahammar där han ska fräffa tjejer ett tag.

16st marsvin flyttade till nya hem, två ända till Danmark. Blev bara en ny med hem som jag länge väntat på, en De white cuyflicka som ska finnas här för Pontus när han kommer hem.

Har fått veta att alla djuren jag skickade i lördags har kommit fram och mår bra och alla nya ägare verkar nöjda så nu kan jag slappna av, är superfjantig och oroar mig så för dom som ska transporteras långt och ibland i flera dagar.

Ser ut att bli väldigt lungt med utställningar ett tag nu då nästa som Norrort har är alldeles för långt bort för oss.

Ha det! / Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0